Thursday 5 May 2016

TANYA BAYARAN K0NSERT, YAZIT SEARCH DIMAKI ‘TUA, SAKIT NAK MAMPUS’



        #Angg0ta kumpulan Search, Yazit Ahmad mendakwa ditengking isteri v0kalis kumpulan tersebut, N0rhasniza Hassan gara-gara bertanya tentang bayaran K0nsert 35 Tahun Search.

        #Dakwaan tersebut dikemukakan Yazit menerusi sebuah lap0ran p0lis yang dilakukan di Balai P0lis Wangsa Maju, Kuala Lumpur pada petang Rabu.

        #Menurut Yazit seperti yang dinyatakan dalam lap0ran p0lis tersebut, N0rhasniza telah menengkingnya ketika bertanyakan tentang bayaran yang sepatutnya diterima.

        #“Saya juga telah menerima panggilan telef0n  daripada N0rhasniza (isteri kepada Amy) memaki dan menengking kepada saya apabila saya bertanyakan  mengenai bayaran yang sepatutnya saya dapat. Antara makian yang dilemparkan kepada saya seperti – “kau tu dah tua, sakit nak mampus,” tulisnya.


       # Yazit telah membuat lap0ran mendakwa berlaku pecah amanah kerana tidak menerima sebarang bayaran untuk k0nsert yang sepatutnya berlangsung pada 30 0g0s ini.

       # Dia turut menyatakan tidak menerima bayaran untuk beberapa persembahan sebelum ini.

        #Menerusi lap0ran p0lis yang mula tersebar di aplikasi Whatsapp itu, Yazit mendakwa telah ke pejabat penganjur K0nsert 35 Tahun Search, AF Jet Sdn. Bhd. untuk berbincang mengenai k0nsert.

       # Namun, Yazit terkejut apabila diberitahu jumlah bayaran RM75,000 telah dibayar kepada kumpulan Search pada Disember 2015, sedangkan dia tidak pernah menerima apa-apa bayaran bermula tarikh tersebut sehingga ke hari ini.

        #Tambah Yazit, pengurus AF Jet memaklumkan kepadanya pembayaran kepada Yazit sepatutnya diuruskan 0leh angg0ta Search sendiri.

        #Di bawah dilampirkan lap0ran p0lis yang dilakukan Yazit semalam:


0 comments :

Post a Comment