Tuesday 3 May 2016

Akhirnya Iqram Dinzly Buat Penjelasan Berani Mati Setelah Kant0i Gambar Dengan Uqasha Senr0se.PASTI MENGEJUTKAN RAMAI PIHAK...!!!



# Iqram Dinzly menjadi bahan bualan 0rang ramai apabila kant0i bergambar dengan Uqasha Senr0se ketika bercuti bersama di Thailand.

# Pelak0n ini menganggap gambar percutiannya bersama Uqasha Senr0se yang turut menyaksikan pelak0n wanita itu membuka tudung adalah satu ujian besar dalam dirinya.

# Ini k0mennya:

#"Saya minta maaf, saya hanya mampu katakan n0 c0mment mengenai gambar percutian itu dan tidak b0leh beri kerjasama.

# "Sahih atau tidak sahih, biarlah Allah menghukumnya kerana kita sebagai manusia sesama manusia seharusnya sebaik mungkin menutup aib sendiri, inikan pula aib 0rang lain.

#"Saya bukan malaikat mahupun maks0m kerana kita manusia sentiasa diuji dan diduga,"


"Saya juga berharap perkara ini tidak terus diperbesarkan. Biarlah apa pun persepsi 0rang, apa 0rang nak katakan.

#"Andai terjatuh fitnah sekalipun, sebagai hamba Allah saya tetap memaafkan insan itu dan terima kasih kerana prihatin,"


# Sebelum ini, beberapa keping gambar menjadi k0ntr0versi yang memperlihatkan Uqasha tidak berhijab dan berpakaian tak menutup aurat bersama adik-adik yang lain dan juga Iqram Dinzly.

#Tambah Iqram, dia berharap perkara tersebut tidak terus diperbesarkan kerana ia merupakan hak dan privasi buat dirinya.

#G0sip percintaanya dengan aktres tersebut tersebar sejak pertengahan tahun lalu, namun kedua-duanya menafikan perkara tersebut.

#Sumber: mStar

0 comments :

Post a Comment