Thursday 5 May 2016

PERGH!!! CUKUP-CUKUP LAH TU!!! Rebecca Nur Islam Dan Fesyen Ketat Berpisah Tiada! GAMBAR N0.2 TU MEMANG TAK PATUT BUDAK BAWAH UMUR TENG0K!


     #  Sama seperti memakai tudung, keinginan untuk berpakaian mengikut syariat Islam memerlukan hidayah untuk melakukannya.

        #Mungkin itu sebabnya pelak0n Rebecca Nur Islam tak pernah serik mengenakan pakaian yang menimbulkan k0ntr0versi meski pun sudah berhijrah menutup kepala.

     #   ika sebelum ini Rebecca pernah ditegur peminat kerana memakai pakaian ketat ala Teletubbies dan gaun sendat paras betis kini dia kembali ‘dihencap’ kerana memakai legging dan baju ketat ketika mengunjungi sebuah pusat kara0ke.


 

       # Antara k0men dilemparkan pengunjung Instagram Rebecca berhubung pakaiannya ini adalah ‘seketat-ketatnya legging’, ‘semua nampak!’ dan ‘bulattt’.

        #Bagaimana pun tinjauan kami di Instagram Rebecca pada hari ini mendapati dia sudah melakukan pembersihan pada k0men-k0men negatif di gambarnya.

        #Bagi kami Rebecca ni dah cukup bagus sebab terbuka hatinya untuk berhijab.


        #Bab pakaian yang benar-benar mengikut syariat tu marilah kita sama-sama d0a sem0ga Allah memberi hidayah kepadanya dan kita semua..

0 comments :

Post a Comment